Årshjul skoleår 21/22

Nyt årshjul er på vej

Bagsværd Friskole er en lille skole med store ambitioner og stolte traditioner

Vores traditioner understreger fællesskabet og måden, vi tænker dannelse på.
Vi fastholder og udvikler derfor traditioner, som understøtter et fælles, kreativt læringsrum.

For det er lige dét, Bagsværd Friskole er: Et traditionsrigt, men kreativt sprudlende fællesskab.

Et par af de vigtigste traditioner på skolen

• Musical – hele skolen er på den anden ende i et væld af aktiviteter, musik og drama, som kulminerer med 2 store forestillinger i cirkusteltet på fodboldbanen.
  • Lærerløs dag – personalegruppen er på pædagogisk dag en fredag, mens forældre overtager undervisning.
  • Melodi Grand Prix – hver klasse skriver tekst og musik og øver deres optræden til deres eget indslag til Grand Prix’et.
  • Julemarked – elever, forældre og ansatte mødes til en dag med hygge, samvær og fællesskab. Overskuddet fra dagen går til elevrådet, som selv beslutter, hvad pengene skal gå til.