Informationsaften for kommende 0. klasser
Kære forældre til kommende børnehaveklasse
I inviteres hermed til en særlig informationsaften for forældre onsdag d. 20. september kl. 16.00-18.00 kun for jeres årgang. Formålet er, at I bliver klogere på, hvem vi er som skole, og hvad I kan glæde jer til. Samtidig får I også mulighed for at møde lærere, pædagoger, ledelse og elever.
Vi indskriver 22 elever, men I er mange flere på ventelisten. Det er dog vores erfaring at flere elever falder fra inden sommerferien, så derfor inviterer vi alle fra ventelisten til informationsaften.
Søskende til børn, der allerede går på skolen har fortrinsret, og herefter følger vi ventelisten. Kort tid efterinformationsaftenen vil I blive kontaktet i forhold til, om I får en plads til jeres barn. Dette gør vi ved at udsende indskrivningspapirer og oplysninger om indbetaling af gebyr og depositum. Deadline for indmeldelse (returnering af papirer og indbetaling af de to beløb) er d. 29. september. I vil også blive kontaktet, hvis I ikke får en plads, så I kan handle derefter.
På informationsaftenen vil I kunne høre om, hvordan jeres placering er på ventelisten, og vi taler om, hvordan udsigterne er for, at der kommer en ledig plads. Det er vigtigt, at I giver besked til os, inden I går hjem, om I stadig er interesseret. Dette hører I nærmere om, når vi mødes.
Programmet for vores informationsaften ser således ud:
- Se nogle af vores dejlige børn optræd
Hør mere om:
- Hverdagen
- Bygningerne
- Individ og fællesskab
- Demokrati og indflydelse
- Faglighed
- Forløbet frem til skolestart
- Rundtur og information
Herefter runder vi af med småsnak, opskrivning og ventelister. I bedes venligst melde tilbage til skolen på mail, om I har mulighed for at komme til vores infoaften. Mail til: [email protected]
Med venlig hilsen og på glædeligt gensyn
Marcus, Kurt og Irene